MENU
Your Cart

Secretul unei vieti fericite

COMANDAREA PRODUSELOR


Produsele noastre - Majoritatea produselor existente în ambientacolada.ro sunt disponibile pentru comandă imediată, în limita stocului existent la furnizorii noștri, excepțional existând anumite categorii de produse disponibile doar pe bază de comandă prealabilă.

Comanda ta - Cumpărarea produselor din magazinul ambientacolada.ro se poate realiza fie prin procesul de comandă online descris mai jos, fie la telefon 0727 728 877, urmând instrucțiunile primite.

Contul de client - Înregistrarea fiecărui consumator ca și client nou permite întocmirea unor liste de produse favorite, acumularea informațiilor despre comenzi, starea acestora și efectuarea lor mult mai rapid, fără a mai fi necesară completarea tuturor datelor de identificare și livrare.

Lista de favorite/Wishlist - Ca și facilitate oferită clienților înregistrați în ambient.acoladadesign.com, produsele care vă atrag atenția pot fi adăugate în Wishlist, prin etichetarea lor cu o “inimioară”, ușurându-vă selecția finală a acestora în coșul de cumpărături.

Coșul tău - Produsele dorite se adaugă în coș (recomandăm mai întâi logarea în contul de client, chiar dacă se pot face cumpărături și fără autentificare prealabilă), putând adăuga sau elimina, după preferințe, orice produs existent în magazin.

Revizuirea comenzii - Înainte de plasarea comenzii finale, recomandăm revizuirea listei de produse, cu verificarea dimensiunilor acestora, a numărului de becuri, locuri sau numărului de bucăți pe set, a culorii, materialului din care este fabricat, finisajului și a oricăror altor detalii pentru a vă asigura că produsele cumpărate coincid dorințelor și nevoilor dumneavoastră.

Prețul transportului - Se calculează diferit funcție de suma totală a comenzii, destinație sau tipul de produse comandate:

  • Pentru comenzi în valoare de peste 450 Lei, cheltuielile de transport sunt suportate de către Ambient Acolada, până în această sumă prețul transportului fiind de 25 Lei pentru fiecare comandă efectuată.
  • Ca excepție, punctual pentru anumite categorii de produse, vânzătorul poate oferi transport gratuit, acest detaliu fiind vizibil în Comandă.
  • Pentru livrarea în localitățile situate în afara rețelei de curierat Sameday, la cheltuielile de transport standard se va adăuga o taxă suplimentară în valoare de 18 Lei.
  • În situația unor produse cu formă atipică, greutate sau volum mare (ceramică, uși, parchet, piese de mobilier mare etc.), cheltuielile și durata transportului vor fi agreate punctual pentru fiecare comandă în parte, neputând fi calculat un preț standard.

Plata comenzii
  • Se poate realiza prin transfer bancar, în contul specificat în factura proformă primită în urma comenzii, sau prin plata cu cardul de debit/credit direct în magazinul online ambient.acoladadesign.com, securizată prin procesatorul nostru de plăți NETOPIA mobilPay.
  • În cazul achiziționării unor produse pe bază de comandă prealabilă, în funcție de politica fiecărui furnizor, se va solicita plata unui avans de maxim 50% din prețul integral al produselor, conform facturii proforme primite prin email.

    • Suportul nostru - Pentru orice neclarități sau informații de care aveți nevoie pentru finalizarea comenzii, în orice etapă a ei, echipa Ambient Acolada vă este alături, de Luni până Vineri, în intervalul orar 10.00 - 17.30, la telefon 0735 152 907, pe Facebook Messenger sau pe adresa noastră de email, contact@ambientacolada.ro.

PLASAREA ȘI LIVRAREA PRODUSELOR


Email-ul de confimare - Odată cu efectuarea comenzii pe ambientacolada.ro, veți primi un email de confirmare a acesteia, care conține datele de facturare și de livrare, enumerarea produselor comandate, prețul lor individual, prețul transportului și totalul de plată, cu instrucțiuni pentru efectuarea transferului bancar, dacă este cazul.

Factura proformă -Ulterior, vă va fi emisă o factură proformă aferentă sumei achitate cu cardul, direct în site, sau în baza căreia aveți de efectuat plata prin transfer bancar, în cazul în care ați optat pentru această modalitate de plată sau aveți de achitat avansul pentru produsele solicitate pe bază de comandă prealabilă. Factura proformă conține, de asemenea, și link pentru plata cu cardul.

Preluarea comenzii - Comanda va fi preluată și plasată la furnizorii noștri, imediat după încasarea banilor prin transfer bancar sau imediat după efectuarea plății cu cardul.

Email-ul de actualizare - Imediat după pregătirea coletelor pentru preluarea de către curier veți primi un email de actualizare a comenzii, care va conține AWB-ul aferent acesteia(numărul de urmărire a coletului), pentru a putea verifica stadiul livrării.

Factura fiscală - Odată cu preluarea coletelor de către curier, vom genera și factura fiscală aferentă comenzii, pe care o veți primi prin email. Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare variază, în funcție de furnizor și de gradul de aglomerare a firmei de curierat, între 2 și 10 zile lucrătoare din momentul preluării și plasării comenzii.

Termenul de livrare:
  • Pentru produsele existente pe stoc, termenul de livrare variază, în funcție de furnizor și de gradul de aglomerare a firmei de curierat, între 2 și 10 zile lucrătoare din momentul preluării și plasării comenzii.
  • În situația produselor disponibile pe bază de comandă prealabilă, termenul de livrare va fi comunicat punctual, pentru fiecare tip de produse în parte.
  • Modificarea termenului de livrare vă va fi adusă la cunoștință atât telefonic, cât și printr-un email.

Stadiul comenzii - Informațiile despre starea comenzii pot fi găsite în contul de client, la secțiunea “Comenzile mele”, și în emailurile de confirmare și actualizare a acesteia. Data estimată a livrării poate fi aflată accesând linkul primit prin email, pentru urmărirea AWB-ului pe site-ul firmei de curierat.

...